На Филозофском факултету у Косовској Митровици 09. и 10. Јуна 2017. реализован је семинар под називом „Вештине конструктивне комуникације“. Семинар је акредитован од стране Завода за унапређење образовања и васпитања Србије за школску 2016-17 и 2017-18 годину; Каталошки број: 97; Компетенцијa: K4; Приоритет: 4; Трајање два дана; Број бодова: 16; Област: Васпитни рад; Институција: Филозофски факултет Косовска Митровица, Филипа Вишњића бб, Косовска Митровица.
На семинару је било укупно 14 полазника: учитеља, наставника, професора, васпитача, психолога. Резултати евалуационог упитника показују да полазници реализацију и организацију семинара оцењују високом оценом, да су максимално задовољни садржајем програма и њиховом реализацијом, као и комуникацијом на релацији реализатор – учесници, где посебно истичу значај добијања повратне информације о раду и продуктима рада.
Више о семинару можете прочитати на овом линку.
Полазници могу стечена знања и вештине конструктивне комуникације да примењују у различитим релацијама у оквиру свог радног места (на пример: са управом школе и другим колегиницама и колегама). Нарочито је важна примена вештина конструктивне комуникације на релацији наставник, тј. стручни сарадник- родитељ(и). Такође, полазници семинара стечене вештине могу да искористе и зарад боље комуникације унутар одељења, што резултира бољом атмосфером унутар групе и већим задовољством самом школом од стране ученика. Примењујући неке од вештина конструктивне комуникације полазници семинара повећавају своју компетентност на радном месту, чиме се побољшава и квалитет рада у целини.
Контакт:
Миљана Павићевић, miljanapavicevic@yahoo.com, 064 4 029 090
Јелена Минић, jminic@yahoo.com, 065 8 439 448
Реализатори јунског семинара:
доц. др Јелена Минић
МА Миљана Павићевић
МА Тијана Тодић Јакшић
Више о семинару можете прочитати на овом линку.
Утисци полазника јунског семинара:
- „Користан је и употребљив у васпитно-образовном раду“
- „Занимљиво предавање, едукативно“
- „Предавачи су позитивни и комуникативни и остварују добру интеракцију са учесницима семинара“
- „Врло едукативно, искористиво у пракси“
- „Може се много научити колико о понашању других толико и о свом понашању и кориговању истог“
- „Семинар је врло конструктиван, реализатори семинара су се потрудили да нам семинар буде занимљив и применљив у пракси“