Тамара Добрић
Катедра за педагогију
Е-пошта: tamara.dobric@pr.ac.rs
Академска каријера:
- Уписала докторске академске студије 2018. године на Филозофском факултету Универзитета у Приштини са привременим седиштем у Косовској Митровици.
- Завршила мастер академске студије 2018. године на Катедри за педагогију Филозофског факултета Универзитета у Приштини са привременим седиштем у Косовској Митровици.
- Завршила основне академске студије 2016. године на Катедри за педагогију Филозофског факултета Универзитета у Приштини са привременим седиштем у Косовској Митровици
Области интересовања и истраживања:
- Школска педагогија
- Методика рада школског педагога
- Андрагогија
- Предшколска педагогија
- Породична педагогија
Библиографија
Прикази и чланци:
- Кузмановић М. и Добрић Т. (2018). Улога наставника у сузбијању насилничког понашања ученика у основној школи. Међународни тематски зборник: Наука без граница, Филозофски факултет Универзитета у Приштини, Косовска Митровица, стр. 107-121.
- Добрић, Т., Компировић, Т. и Кузмановић, М. (2019). Адаптација деце на предшколску установу. Зборник радова са Четрнаесте конференције „Васпитач у 21. веку“. Висока школа за васпитаче струковних студија. Алексинац. стр. 80-87.
- Добрић, Т. (2019). Смисао и значај образовања за одговорно родитељства. Међународни тематски зборник. Наука без граница 2. Универзитет у Приштини. Филозофски факултет. Косовска Митровица. стр. 257-270.
- Радојевић, Т. и Добрић, Т. (2019). Вербална и невербална димензија комуникације у настави. Зборник радова са Међународног научног скупа „Наука, настава, учење – проблеми и перспективе. Универзитет у Крагујевцу-Педагошки факултет у Ужицу, стр. 203-218.
- Добрић, Т., Радојевић, Т. и Андрић, А. (2019). Значај успешне комуникације између родитеља и деце. Зборник радова са научног скупа са Међународним учешћем „Иновативни приступ васпитању и образовању: стање, дилеме и перспективе“. Лепосавић: Учитељски факултет. стр. 367-381.
- Добрич, Т., Ранджелович, К. (2019). Сборник трудов Международной научной конференции „СОВРЕМЕННОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ДЛЯ ЦИФРОВОЙ ЭКОНОМИКИ: НОВЫЕ ВЫЗОВЫ И ПЕРСПЕКТИВЫ РАЗВИТИЯ”, ТИПЫ ИГР И ИХ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДЛЯ ДЕТЕЙ ДОШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА. Ростов -на- Дону: Медиа – Полис. стр. (323-333).
- Андрић, А. и Добрић, Т. (2019). Образовање као чинилац квалитета слободног времена одраслих. Зборник радова Филозофског факултета у Приштини. XLIX (4). стр. 89-105.
- Андрић, А., Добрић, Т. и Мушикић-Поповић, И. (2020). Појам и значај вербалне комуникације у предшколској педагошкој интеракцији. Зборник радова са Петнаесте конференције са међународним учешћем „Васпитач у 21. веку“ . Висока школа за васпитаче струковних студија. Алексинац. стр. 258-263.
- Андрић, А., Добрић, Т. и Ковачевић, Н. (2020). Стање, проблеми и перспективе инклузивног образовања у време информатизације и дигитализације. Зборник радова са научног скупа “Бањалучки новембарски сусрети 2019“. Бања Лука. Универзитет у Бањој Луци. Филозофски факултет, стр. 167-182.
- Добрић, Т. и Андрић, А. (2020). Типови породице и њихов утицај на правилни развој и васпитање деце. Међународни тематски зборник „Наука без граница 3“. Косовска Митровица. Свеска 4, Образовање и развој личности Филозофски факултет Универзитет у Приштини са привременим седиштем у Косовској Митровици, стр. 171-184.
Остало
- Учесник на научно – истраживачком пројекту ИИИ 47023 „Косово и Метохија између националног идентитета и евроинтеграција“ који финансира Министарство просвете, науке и технолошког развоја Републике Србије