а
Проф. др Јелена Бабић-Антић
Катедра за енглески језик и књижевност
Е-пошта: jelena.babic@pr.ac.rs
Академска каријера:
- -Дипломирала на Катедри за енглески језик и књижевност Универзитета у Приштини
- – Запослена у звању Асистента на Филозофском факултету Универзитета у Приштини са привременим седиштем у Косовској Митровици
- – Мастер академске студије на Филолошком факултету Универзитета у Београду
- – Докторат на Филолошком факултету Универзитета у Београду
- – тренутно- Доцент на Филозофком факултету Универзитета у Приштини са привременим седиштем у Косовској Митровици
Области интересовања и истраживања:
- Филолошке науке
- Англистичка лингвистика
- Социолингвистика, критичка анализа дискурса, традуктологија
Библиографија
- Бабић-Антић, Ј. и Данчетовић, Н. (2020). Женски језик у књижевном дискурсу: осврт на модалност. Баштина, вол.30 бр.51, Приштина-Лепосавић: Институт за српску културу, 125–142.
- Николић, М. и Бабић-Антић, Ј. (2019). Друштвене импликације женског језика у медијском дискурсу. Социолошки преглед, вол. LIII (4). Београд: Српско социолошко друштво, 1403–1416.
- Данчетовић, Н. и Бабић-Антић, Ј. (2019). Age and experience as factors in perception of English vowels. У М. Лончар-Вујновић (ур.), Наука без граница 2: зборник радова са научног скупа. (стр. 85–99). Косовска Митровица: Филозофски факултет Универзитета у Приштини.
- Бабић-Антић, Ј. и Спасић, Д. (2017). Counterfactual Reasoning and Conceptual Blending in Political Discourse. Зборник радова Филозофског факултета, XLVII (3). Косовска Митровица: Филозофски факултет Универзитета у Приштини, 181–194.
- Бабић-Антић, Ј и Спасић, Д. (2017). Облици Would и Used to као носиоци модалног и хабитуалног значења у енглеском језику. Зборник радова Филозофског факултета, XLVII (2). Косовска Митровица: Филозофски факултет Универзитета у Приштини, 31–39.
- Спасић, Д. и Бабић-Антић, Ј. (2015). The importance of culture in language teaching and translation. У М. Лончар-Вујновић (прир. и ур.), Сусрети народа и култура: међународни тематски зборник (стр. ). Косовска Митровица: Филозофски факултет Универзитета у Приштини.
- Спасић, Д., Бабић-Антић, Ј. и Спасић-Стојковић, М. (2015). Adverb or adverbial phrases-structure, meaning, function. Зборник Учитељског факултета, XLV (9). Призрен-Лепосавић: Учитељски факултет у Призрену-Лепосавић, 177–191.
- Бабић-Антић, Ј. (2013). Језик, род и образовање: став студената Филозофског факултета у Косовској Митровици по питању увођења родних студија у курикулум високошколског образовања. Зборник радова Филозофског факултета, XLIII (2). Косовска Митровица: Филозофски факултет Универзитета у Приштини, 593–609.
- Душан Ранђеловић Мирослав Крстић , Бабић-Антић Јелена (2015). Academic success, anxiety and depressiveness as the predictors of life satisfaction among the students. Journal of educational and instructional studies in the world. Anadolu Universitesi, Vol.5, No.1, pp. 63 – 71, issn: 2146-7463
- Татјана С. Радојевић, Јелена Б. Бабић-Антић, Маријана Љ. Кнежевић (2014). Комуникација у школи и њен утицај на развој националног идентитета и мултикултуралних вредности код ученика. Улога образовања и васпитања у развијању хуманистичких, интеркултуралних и нацоналних вредности: Међународни тематски зборник, (813 – 830), 12-13 септембар 2014, Косовска Митровица, Филозофски факултет у Приштини са привременим седиштем у Косовској Митровици и Српска академија образовања – Београд. УДК: 316.772:316.772, isbn: 978-86-6349-036-9.
Прикази и чланци:
- Јовановић, Ј., Ранђеловић, К., Бабић-Антић, Ј.(2018). Class efficiency of problem-based and lecturing-based teaching: cognitive and emotional parameters. Рад саопштен на : The European Conference on Educational Research (ECER 2018), која је одржана у Болцану (Италија).
Остало (учешће на научним пројектима, чланства, награде и сл.):
- Члан „Асоцијације православних научника“
- Члан пројекта ИИИ 47023 под називом „Косово и Метохија између националног идентитета и евроинтеграција“