а
Проф. др Јелена Бабић-Антић
Катедра за енглески језик и књижевност
Е-пошта: jelena.babic@pr.ac.rs
Академска каријера:
- Дипломирала на Катедри за енглески језик и књижевност Универзитета у Приштини
- Запослена у звању Асистента на Филозофском факултету Универзитета у Приштини са привременим седиштем у Косовској Митровици
- Мастер академске студије на Филолошком факултету Универзитета у Београду
- Докторат на Филолошком факултету Универзитета у Београду
- тренутно- Доцент на Филозофком факултету Универзитета у Приштини са привременим седиштем у Косовској Митровици
Области интересовања и истраживања:
- Филолошке науке
- Англистичка лингвистика
- Социолингвистика, критичка анализа дискурса, традуктологија
Библиографија
- Бабић-Антић, Ј. и Данчетовић, Н. (2020). Женски језик у књижевном дискурсу: осврт на модалност. Баштина, вол.30 бр.51, Приштина-Лепосавић: Институт за српску културу, 125–142.
- Николић, М. и Бабић-Антић, Ј. (2019). Друштвене импликације женског језика у медијском дискурсу. Социолошки преглед, вол. LIII (4). Београд: Српско социолошко друштво, 1403–1416.
- Данчетовић, Н. и Бабић-Антић, Ј. (2019). Age and experience as factors in perception of English vowels. У М. Лончар-Вујновић (ур.), Наука без граница 2: зборник радова са научног скупа. (стр. 85–99). Косовска Митровица: Филозофски факултет Универзитета у Приштини.
- Бабић-Антић, Ј. и Спасић, Д. (2017). Counterfactual Reasoning and Conceptual Blending in Political Discourse. Зборник радова Филозофског факултета, XLVII (3). Косовска Митровица: Филозофски факултет Универзитета у Приштини, 181–194.
- Бабић-Антић, Ј и Спасић, Д. (2017). Облици Would и Used to као носиоци модалног и хабитуалног значења у енглеском језику. Зборник радова Филозофског факултета, XLVII (2). Косовска Митровица: Филозофски факултет Универзитета у Приштини, 31–39.
- Спасић, Д. и Бабић-Антић, Ј. (2015). The importance of culture in language teaching and translation. У М. Лончар-Вујновић (прир. и ур.), Сусрети народа и култура: међународни тематски зборник (стр. ). Косовска Митровица: Филозофски факултет Универзитета у Приштини.
- Спасић, Д., Бабић-Антић, Ј. и Спасић-Стојковић, М. (2015). Adverb or adverbial phrases-structure, meaning, function. Зборник Учитељског факултета, XLV (9). Призрен-Лепосавић: Учитељски факултет у Призрену-Лепосавић, 177–191.
- Бабић-Антић, Ј. (2013). Језик, род и образовање: став студената Филозофског факултета у Косовској Митровици по питању увођења родних студија у курикулум високошколског образовања. Зборник радова Филозофског факултета, XLIII (2). Косовска Митровица: Филозофски факултет Универзитета у Приштини, 593–609.
- Ранђеловић, Д., Крстић, М. и Бабић-Антић, Ј . (2015). Academic success, anxiety and depressiveness as the predictors of life satisfaction among the students. Journal of educational and instructional studies in the world. Anadolu Universitesi, 5 (1), 63 – 71. issn: 2146-7463
- Радојевић, Т., Бабић-Антић, Ј. и Кнежевић, М. (2014). Комуникација у школи и њен утицај на развој националног идентитета и мултикултуралних вредности код ученика. Улога образовања и васпитања у развијању хуманистичких, интеркултуралних и нацоналних вредности: Међународни тематски зборник, (813 – 830), 12-13 септембар 2014, Косовска Митровица, Филозофски факултет у Приштини са привременим седиштем у Косовској Митровици и Српска академија образовања – Београд. УДК: 316.772:316.772, isbn: 978-86-6349-036-9.
Прикази и чланци:
- Јовановић, Ј., Ранђеловић, К., Бабић-Антић, Ј.(2018). Class efficiency of problem-based and lecturing-based teaching: cognitive and emotional parameters. Рад саопштен на : The European Conference on Educational Research (ECER 2018), која је одржана у Болцану (Италија).
Остало (учешће на научним пројектима, чланства, награде и сл.):
- Члан „Асоцијације православних научника“
- Члан пројекта ИИИ 47023 под називом „Косово и Метохија између националног идентитета и евроинтеграција“